tisdag 17 januari 2012

Mina hockey killar...

I Söndags var jag nere på Rosvalla och tittade på mina pojkar när de spelade match. Fan vad kul det är att se dem kämpa!


Fabian # 3
Fabian spelade tre matcher och de vann två av dem. Jag tror att han gjorde tre mål.. : )
Jag är en mycket stolt mamma till mina barn, mina killar är verkligen jätte duktiga. Det är så kul att se deras kamratskap i laget och de har fått många nya vänner genom sin hockey. Det är väl det som jag själv skulle behöva göra, börja träna och få nya vänner, men genom deras hockey har jag fått många nya vänner. : ) Finns alltid någon där som jag kan prata med.


Ludwig # 5
Efter Fabians match så var det Ludwigs tur att kämpa med sitt lag. Det var en mycket spännande match och vi föräldrar satt nervöst på bänken och hejjade på våra barn. Jäklar vad de var duktiga! Tyvärr förlorade de med 3-1. 

Ludwig började spela hockey när han var 4 år och har knappt missat en träning, det är verkligen hans bästa.

Är glad för att de är så intresserade av sin hockey, de har hittat sin grej, sin livsstil. Jag hoppas trots allt att de fortsätter med det. Det är ju inte den billigaste sporten men när de är så intresserade så ska de få spela hockey. Tyvärr så missar jag mycket av killarnas matcher och träningar eftersom jag jobbar kvällar och helger men är glad för deras skull att de har sin pappa med, självklart är Lisa med dem hela tiden och hejjar på dem från mig! : )

Fabian i svart match tröja är redo för att vinna teckningen.

Fabian väntar på en passning.




Fabian i båset.


Ludwig står närmast domaren.

En glad kille på isen.

Ludwig med sin back kompis Måns.
I helgen kommer barnen och det blir säkert en tripp ner till Rosvalla för träning eller match. : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar