torsdag 19 januari 2012

Memories...

Är ledig idag och imorgon kommer mina barn : ). Längtar så mycket efter dem nu, tråkigt nog så jobbar jag helgen så barnen får sova hos sin pappa natten till Lördagen. Men på söndag em hämtar jag dem igen och då ska vi mysa....
Tyvärr så tror jag att min Ludwig kommer bli sur på mig om jag berättar mina planer att jag tänker ta hans sovrum.. men men det tjafset tar vi när det kommer.

Ska gå en promenad innan Lars-Åke kommer och hjälper mig att hämta ett skrivbord ute på Valstaäng. På valstaäng har det hänt många roliga saker. Men nu är det nya tider och förändringar....
Hoppas ändå på att jag upplever vissa saker i sommar igen. Ex kvällen då vi körde ner till hamnen med alla fina bilar.

Två Ghior, den ena finare än den andra ; )


Lisa och Fabian står vid Lisas favorit..

"Mamma jag vill åka i den här bilen för den låter mest"

En stolt Ludwig i Lars Ghia

Fabian i Tessans bil, den körde jag..
En mysig kväll med barnen...


Sommaren för mig och barnen var speciell. Det var första sommaren som jag var ensamstående mamma och träffade en kille som inte levt som jag.  Det blev omställningar för oss alla. Mycket kul har vi ändå gjort och vi har upplevt andra saker än vad vi gjort innan. Så fram med det positiva och släpp det negativa som varit och gå vidare med mitt och barnens liv. Den som vill hänga med som vän så är det ingen av oss som säger nej..


Sommaren hade många soliga och varma dagar och vi var mycket på stranden. Stendörren, Råby badet, Femöre och jogersö var där vi badade och solade.. ÅÅå så härligt med sommaren!


Fabian redo för att hoppa i.

Lisa plaskar..

Härliga Stendörren

Ludwig och hans kompis

Snyggt

Ludwig mitt i sitt dyk.

Ludwig har doppat sig, ser lite kallt ut på minen : )

 Tiden går fort så vi har snart sommaren här igen..


Tänker tillbaka när det blev varmare vår dagar och sommar då jag var med på mysiga bilturer med Lars Ghia cab, jätte fin bil som verkligen utstrålar sommar. Hoppas jag får åka mer i den. Skulle kunna tänka mig att ha en egen söt folkvagn att åka runt i sommar, De är ju jätte söta : )
Flera gånger under sommaren åkte vi till Oskarshäll och tog en fika. Det känns inte lika kul att komma dit i en blå atos... men stället är mysigt ändå. Dit ska jag verkligen åka när det blir en varm vår dag...






En bild från semestern. Hur ofta ser det ut så här när man ska sova i tält på semestern.
Härlig bild och en trevlig träff.
r
Semester bilen och boendet.
Som sagt det har varit ett år som har varit upp och ner. Motgångar och lycka. Tårar och skratt. Olika livstilar som möts som egentligen fungerat bra ihop,vi har givit och tagit. Frågan är om det varit två personer som vill olika med sina liv,har egna starka mål, viljor och värderingar som gjort året känslomässigt jobbigt. Ser ändå året 2011 som ett bra år då jag och mina barn fått uppleva mycket och vi har delat med oss av oss och lärt känna en ny person. Jag har gjort många må bra saker som jag kan tacka barnen, dig och Siss för.

De saker som jag upplevt tar jag med mig nu när jag ska finna mig själv, ska tänka mer på mig och göra min vardag till något jag gillar. Kommer att försöka göra mina må bra saker, ta nya och gamla erfarenheter till mitt liv.  

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar