onsdag 18 januari 2012

Me and my home...

 Sitter här vid datorn igen och tycker att tiden ska gå lite fortare så att jag kan gå och jobba. Låter lite konstigt att jag vill iväg till jobbet men tiden går så sakta här hemma. Måste hitta min inspiration och vilja till att göra iordning ordentligt för mig och barnen här hemma. Det är ingen oordning så det är ingen fara men jag som älskar att hålla på i hemmet känner inte alls för det just nu. Kanske beror på att " Gott om pengar är det mkt ont om". Självklart behövs det inga pengar för att känna inspiration men för mig så betyder det mkt att kunna gå en sväng på stan och köpa en liten detalj som ger mig inspiration till att fixa fint. : ) Det kan vara en ny kudde, en blomma, ljuslykta, en plåtskylt från butiken " så mycket bättre" eller varför inte en snygg kökshanduk.


Ja det är bara att vänta in pengarna och försöka hitta en liten gnista av inspiration ändå.
Bästa stället att hitta inspiration är att kolla på nätet. : )


Lampan vill jag ha!!!



Snyggt golv! Hm undrar om jag skulle kolla om det är trägolv under plastmattan i köket...


Snyggt kök, ja ja jag vet att du oxå tycker det ; ). Har faktiskt ett äldre kök hos mig med likadana handtag i mitt lilla kök.

En liten grej kan göra mitt hem mer inspiratins rikt för mig, gäller bara att hitta den saken.
I WILL FIND IT..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar