fredag 29 juli 2011

Siss kväll.

Jag och min Siss tog en väl behövlig kväll tillsammans igår.  Min syster var jätte trött och kunde inte ta några beslut så jag tog henne till Cafe Huldas där vi fikade sen åkte vi mot Buskhyttan där det är Loppis varje Torsdag. En annan Loppis skylt var uppsatt vid vägen och vi blev nyfikna så vi tog en sväng dit. Loppisen visade sig vara hos ett par kompisar till mig och vi fyndade lite roliga saker. Jag köpte tre böcker. Peter Pan och Astrid Lindgrens böcker från 60 talet. Det var jätte kul att få träffa gamla vänner. Sen åkte "Lilla Blå" mot Pumpens loppis. Jo det blev fynd där med. 
Siss... Ja hon fynda många roliga saker, så nu är det verkligen på tiden att hon öppnar sin egen loppis och café. Jag tror verkligen på den idén.. så vad väntar du på???? ; )

Lite Loppis fynd från i torsdags.

Peter Pan är en favoritfilm och den gör den bättre när Robin Williams har huvudrollen.

Gissa vad det här är?

3 st Uppsala Ekeby "Gefle" tallrikar för 10 kr.

2 kommentarer:

  1. Jaha, du har snott min bästis ifrån mig. Nu vet jag varför hon aldrig har tid att prata längre ;-) Hehe. Och du, en sån där vet-du-vad-det-här-är fyndade jag hos min mamma!
    Kram "svägerskan"

    SvaraRadera
  2. Ja jag har snott din bästis men jag delar gärna med mig av henne, hon är en fin person och det är ju du med så det så.... Och den braiga saken har jag inte hunnit använt ännu... Kram kram

    SvaraRadera