söndag 24 juli 2011

Semestern är slut...

Jag trodde verkligen att jag skulle skriva i min blogg nästan varje dag på min semester, men tji fick jag. Tiden har nog funnits men jag har prioriterat annat och tillgång till dator har inte varit tillgodo. Imorgon börjar jag jobba och det känns väl sisådär.. men men livet "leker" fast semestern är slut. Ska tänka positivt, sommaren är kvar fast jag jobbar och tiden jag är ledig så ska det njutas massor! Ta vara på sommaren och solen! Jag har haft jätte fint väder på semestern så jag känner att jag har njutit och har haft betydelsefulla dagar, fått många minnen att blicka tillbaka på i höst. Minnena har jag tillsammans med mina barn, Lars, Siss ( Fröken Pralin ) Benny Bagarn, Fancy Frida och Magnus cowboy med sin Jennifer. Två personer som jag kommer dela minnen med är även paret Janne och Stina som vi besökte på våran road tripp och som vi hade en mycket trevlig kväll med på Eastwood Cafe i Västerås. En tanke till min mamma som jag antar kommer läsa det här är.., vi kommer att få våra minnen tillsammans i sommar också, tyvärr så hade vi inte semester samtidigt men jag har lediga dagar så då kan vi hitta på något skoj och mysigt. Vi tar med Siss oxå och brorsorna får oxå följa med. : )

Min Siss " Fröken Pralin"

Benny, jag och Lars.

ME

Stina, Jag och mina pojkar.

Pojkarna åker El Camino med Janne.

Svåger Magnus. : )

Lars med söta Lisa.

Janne och Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar