torsdag 2 februari 2012

Thursday



Idag kommer en vän till mig och har en lugn hemma kväll i soffan med mig. Hon är småbarns mamma och bara längtar till att få slänga sig i min soffa utan att någon söt liten tjej drar i sin mamma. Vet hur det är att vara små barns mamma och vet också hur mycket jag uppskattade att få smita iväg en kväll. En passande film att se när det är tjej mys kväll är Bridesmaids.. LOVE IT!


För några veckor sen var det så jobbigt, kunde gråta flera gånger på dagen men jag är så glad att jag tog mig upp igen och att jag nu känner mig så mycket gladare. Tycker att det ska bli så mysigt att få lite vän besök av Emma ikväll och jag ska visa henne mina nya klänningar jag fyndat på tradera. En av dem kommer klä mig fint på Live & Jive den 25 februari, som det ser ut nu så kommer jag åka dit. Visar upp mina klänningar för er också..




Nå vad tycker ni : ) för båda betalade jag 300 kr. Hade egentligen inte pengar till det men kände att jag ville unna mig något fint. Det är väl omtänksamma jag värd... I think so!

Vill genom min blogg säga tack till er som finns och funnits där när jag har pratat sönder era öron. ; ) skavsåren i öronen läker till slut ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar