torsdag 9 februari 2012

I am happy


Bakom ett allvarligt ansikte döljer sig en ledsen tjej..

Ja för några veckor sen så var jag ett ledsamt ansikte, men nu ler jag. Jag är glad fast det är kämpigt att vara ensamstående mamma och klara sig ekonomiskt. Vill inte ha någon sympati utan förståelse för en jobbig situation...

En ledsen tjej är en kämpar tjej.. : ) som ser det hon har som inget kan vara mer värdefullt..mina BARN!!!
 Mina barn gör mig glad!

Jag älskar er...

Älska ditt liv..
                Lev ditt liv du älskar..

Det citatet är det alla människor vill..med lycka och motgångar så vill vi alla ha det livet. Alla älskar livet men alla klarar inte att leva sitt liv de älskar......


Vill känna mig respekterad och känna mig vacker än att ha massa pengar..




Mitt inlägg är till er tjejer som känner er ledsna och behöver en Kram ... Vi är BRA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar