tisdag 24 maj 2011

Mina barn..


 Mina barn betyder allt för mig. Mitt liv har ändrats av egen vilja men barnens liv ändrades utan att kunna välja efter deras vilja. Jag kämpar dagligen för att mina barn ska ha ett bra liv och en rolig trivsam vardag. Barn är barn och inte alltid det lättaste att ha att göra med. Jag vill något och de gör tvärtom, de gör som de vill och jag försöker styra till det jag vill. Ja så är det att ha barn! : )


Lisa

Fabian

Ludwig
Mitt liv just nu är barn varannan vecka och inga barn hemma den andra veckan. Barnens pappa och jag hjälper varandra och vi pratar med varandra nästan varje dag, han är den person som känner mig bäst och jag vet att han finns där för mig precis som jag för honom. Hur många skilda föräldrar har det så.. inte många tror jag. När jag har barnen hos mig så är det barnen som jag ger min tid och vi försöker att få en bra och rolig vardag med varandra. Min stora kille verkar trivas jätte bra i min nya lägenhet och han är mera glad nu, det känns bra att se honom med ett leende. Är barnen glad så blir jag gladare och vi får en bättre stund tillsammans. Älskar er mina tre!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar