onsdag 15 juni 2011

Jag är tillbaka : )

Längesen jag skrev här.... har inte haft inspirationen riktigt. Det har varit lite mycket... har flyttat, Lars har flyttat in och vi har blivit sambos och mitt i allt så blev barnen sjuka och när de blev friska så blev Lars sjuk. Under en veckas tid så hade jag sjuklingar bredvid mig och gick hela tiden och väntade på när jag själv skulle bli sjuk. Jag klarade mig men när Lars väl blev frisk så jobbade jag helg. Joråsåatt.. : (!!!  Men men det var då och nu är nu.. : ) 

I lördags tog jag och Lars med oss barnen till Mariefred. Vi kände att vi behövde vara tillsammans och komma hemifrån och fylla på med mer energi. Vi hade en jätte mysig dag tillsammans och barnen var mycket nöjda. De ville inte åka hem och frågade om vi kunde bo på hotell och åka hem dagen efter. : )


Lars och Fabian

Gripsholms slott




 I Mariefred fanns det bra ställen att slänga ut en filt och äta sin picknick på och det fanns även flera bra alternativ till god och billig lunch, bad möjligheter och mycket fint att titta på. Det är verkligen en mysig stad som du kan åka till i sommar med eller utan barn.
I lördags gjorde vi en utflykt till Mariefred med barnen, välbehövlig och skönt att komma hemifrån och fylla på med positiv energi. I Mariefred var det jätte mysigt och vi hade en mycket bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar