fredag 13 maj 2011

Ledig idag..



Skönt med en ledig dag, är förkyld och hostig men det är bara att kämpa på. Livet går vidare för det och i full fart. Har barnen den här veckan och som ni som känner mig kanske vet så har jag flyttat till Stenkulla. Har flyttat ihop med min Lars som jag är så kär i. Vi har hittat en 4:a på 98 kvm precis ovanför den gamla skylten Salong Marie och trivs jätte bra. Två av tre sovrum håller på att renoveras så vi sover fyra stycken i vardagsrummet, men men snart blir renoveringen färdig och då kommer det bli så bra och snyggt.

Är på väg ut till Valstaäng där min Siss bor med sin sambo Benny och lilla söta Natalie. Det är ett jätte mysigt ställe. Oftast när jag kommer dit så blir det alltid något gjort och jag blir inspirerad av att hjälpa henne med huset Fröken Pralin.

Altanen Fröken Pralin
Solen var framme på Valstaäng och jag tog mig tiden till egen tid och la mig i solen, fast den här gången fixade Siss själv i huset och jag somnade i solen. Det var tydligen precis det jag behövde. : )

2 kommentarer:

  1. Jag vill se bilder på nya lyan! Så nyfiken!!!!
    Kram "svägerskan"

    SvaraRadera
  2. Bilder kommer.. I promise.. : ) Kramis från " svägerskan"

    SvaraRadera