onsdag 18 maj 2011

Bilder från ett hem.. vårt hem.

Det känns så bra, äntligen är rummen färdiga och vi har inrett dem som vi vill ha dem, visst är det lite kvar men är inspirerad av att inredda vårt hem och jag ser möjligheterna. Tänk vad färg kan göra ett rum annorlunda Vit färg är ju alltid tacksam men nu har jag målat en turkos färg på väggarna i köket och i hallen. Är nöjd och färgen är en glad färg..Nyfikna?

Tablettask tavla på en färgGLAD vägg.

Hallen var vit och lång men med lite färg blev den bättre.
Sovrums tapet



Tror att mina barn trivs i vår nya lägenhet. Den är stor och vi har på ganska kort tid fått det mysigt. Min minsting kille är lite besviken att inte han fick ett eget rum men är förstående över situationen. " Ju större lght desto dyrare". Området runt omkring är bra för barnen. Mycket fina lekparker och grön område. Jag tar mig mer tiden till att vara ute med mina barn eftersom min minsta lilla fröken inte får gå ut själv. Så för att hon ska få komma ut så måste även jag, vilket känns jätte bra ta mig ut. Har konditori, pressbyrå och ICA butik precis utanför så det blir ganska lätt att jag köper glass eller något annat gott med till lekparken. Filten får oxå följa med som vi kan sitta på i solen och njuta. : )


Tror att det är ett oxel träd

Lilla fröken kämpar med sin cykel.


Ja.. vi hade det  jätte roligt. : )



Härlig känsla att se barnen ha kul och trivas .... : ) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar